Društveno odgovorno poslovanje je odgovornost kompanije za uticaj koji ima na društvo.
Pojam i praksa društvene odgovornosti preduzeća odnosi se na djelovanje kompanije na više segmenata: razvijanje ljudskih potencijala, izgradnji povjerenja sa partnerima i zaposlenima i povećanje prodaje tj. unapređenje poslovanja kompanije.
Svoj dosadašnji društveno odgovorni angažman možemo da svrstamo u četri kategorije:
Odgovornost prema zaposlenima
- Životno, dodatno, osiguranje zaposlenih
- Okupljanja na nivou kompanije - sportska druženja i planinarenje
- Stručna usavršavanja
- Stipendije
- Stalna unapređenja uslova rada i praćenje najviših standarda bezbjednosti na radu
- Ispitivanje stavova i dijalog sa zaposlenima
Odgovornost prema lokalnoj zajednici
- Stipendije za djecu iz komšiluka (kvart u kome se predstavništvo kompanije nalazi)
- Podrška učenicima i nastavnicima u osnovnoj školi „Pavle Rovinski“
- Osvjetljenje i održavanje školskog dvorišta – OŠ „Pavle Rovinski“
- Elektro fakultet- oprema laobratorije (u saradnji sa Schneider Electricom)
- Srednja Elektro škola – praksa za srednjoškolce u proizvodnom pogonu u Podgorici
Odgovornost prema životnoj sredini
- Separacija otpada
- U svim objektima koristimo štedne ili LED sijalice
- Odgovorno korišćenje resursa u proizvodnji i administraciji
- Reciklaža papira iz administracije
- Poštovanje ekoloških standarda
Odgovornost prema partnerima i tržištu
- Odbijanje bilo kakvog vida korupcije, davanja ili primanja mita
- Odbijanje bilo kakvog vida monopolskog udruživanja, nelojalne konkurencije i neetičkog određivanja cijena
- Organizovanje i realizacija sportskog dana sa partnerima
- Najviši standardi kontrole bezbijednosti i kvaliteta proizvoda
- Razvijanje lanca dobavljača
- Transfer znanja i tehnologija